wtorek, 16 czerwca 2015

Zastanawiam się...

Hej
Pod poprzednim postem pojawiło się sporo komentarzy, jak na tego bloga... Ale dodałam to z dwa miechy temu. Oczywiście dziękuję wszystkim, którzy raczyli zostawić po sobie ślad. Tylko że mam mały problem, bo w ciągu tych dwóch miesięcy zdążyłam założyć nowego bloga, zmienić trochę zainteresowania itd. Teraz będzie trudno pisać na tym blogu. Musiałabym odzyskać potworologię od kolegi i wogóle... Tak więc nie wiem, czy to jeszcze ruszy z miejsca. Postaram się pisać, żeby nie zawieść tych pięciu osób. Tylko strasznie mi szkoda, że straciłam jednego stałego czytelnika... Ale myślę, że jednak będzie ta "Reaktywacja" :D

Ale zmieniam nieco zasady bloga. Macie mi przysłać jakieś opowiadanie, bo jedna zakładka stoi pusta! I to wy piszecie w komentarzach, o czym chcecie posta. Wiem sporo, więc postaram się odpowiadać na pytania. Uhh, wrócił mi zapał, i już mam pomysły na posty ^^. Tak więc, wracam, a wy, proszę:

  1. Motywujcie mnie;
  2. Czytajcie;
  3. Komentujcie;
  4. Pytajcie;
  5. Dawajcie pomysły na wpisy;
  6. Przysyłajcie opowiadania!
Thank you, and good bye!

5 komentarzy:

  1. Może zrobisz top 10 filmowych smoków :) ? Omówisz co Ci się podobało w danym smoku a co nie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKIEGO "STAŁEGO CZYTELNIKA"???!!!! CZY TY ABY NIE MÓWISZ O MNIE?!!!
    OPOWIADANIA NIE PRZEŚLĘĘĘĘ, wystarczy, że na MOIM blogu z dwa miechy nie pisałam. Od dzisiaj za karę będziesz mieć na imię Nevada Hoome, a ja będę Savannah Summer ;-; Nie odzywam się do ciebie, ty potworze ty! Czemu opuściłaś czytelników swych??!!! JA WCHODZIĆ CODZIENNIE NA TWOJE BLOG, A TŁY CŁO, TYLKO SIĘ SOBĄ PRZEJMUJESZ!
    ~ Mam napad złości, tylko nie zapomnij przyjechać na wakacje. Jak się zgubisz, dostaniesz po nosie bambusem ~
    //Twoja znajoma, bo nie koleżanka, być może przyjaciółka, być młoże tłoja najfepsza physiaciółka Maddie, Savannah Summer, czy jak wolisz ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ci też zamówić szablon i popracować trochę z ikonkami, bo anonimowy ni jak nie pasuje do bloga. A to brzydkie, pomarańczowe logo bloggera można zmienić na jakiegoś smoka czy coś... Anonima też :DD
      Jak co mogę ci pomóc.

      Usuń
    2. Stałym czytelnikiem był ktoś inny -.- O Katona mi chodzi... A pomóc możesz, zamów mi szablon, tylko żeby na nim ludzi nie było

      Usuń
  3. Oj misiek, przepraszam, że nie napisałam tam komentarza :/ Ale nadal czytam twojego bloga :)
    //Słowo Otuchy
    ~ To znaczy Misia...

    OdpowiedzUsuń