piątek, 4 września 2015

A jednak... Koniec :/

Cześć!
Więc, nie owijając w bawełnę, kończę z blogiem. Już się nie nadaję na smoki, całe zafascynowanie mi minęło. Już nie będę tu pisać. Bloga usuwam równo za tydzień.

Dzięki, dzięki wielkie, że ktoś czytał te moje zapiski. Kiedy zobaczyłam te wszystkie 70 komentarzy, zrobiło mi się tak miło... Jesteście świetni. Ale to już koniec.

 Żegnajcie, moi czytelnicy, (było was może ze 7), i może uda nam się kiedyś spotkać w odchłani internetu, na którymś z moich blogów...

Pa!

6 komentarzy:

  1. Polecisz może jakiś inny blog o smokach.... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, sama bardzo długo szukałam, ale myślę że tylko ten może być fajny: http://zywelegendy.blogspot.com
      Dzięki za komentarz!

      Usuń
    2. Jeśli szukasz takowego, mogę polecić własny, oczywiście jak cię to interesuje... Sorki, że taka chamska reklama w sumie z tego powstała xd

      http://hodowlaolikama.blogspot.com/2015/12/potrzeba-wiecej-graczy.html

      Akurat robimy rekrutację :)

      Usuń
  2. Jak bierzesz jakiegoś nieswojego smoka to podaj autora.Autor ma DA...kiedyś nazywał się inaczej,a teraz zmienił nazwę jak coś xd.

    OdpowiedzUsuń